آموزش تصویری نحوه کار با توباکس - Teobux
نوشته شده توسط : مهران

 بعد از انجام ثبتنام در سایت توباکس و زمانی که آماده کسب درآمد شدید، اول باید وارد حساب کاربری خودتون بشید و از قسمت بالای سایت روی مشاهده تبلیغات کلیک کنید.

کسب درآمد با توباکس - آموز تصویری کار با توباکس

در صفحه ای که باز میشه میتونید تبلیغ هارو ببینید... برای دیدن هر تبلیغ کافیه روش کلیک کنید؛ وقتی روی تبلیغی کلیک میکنید چیزی مثل عکس زیر رو مشاهده میکنید. برای اینکه تبلیغ باز بشه شما باید روی پرچم ایران کلیک کنید:

کسب درآمد با توباکس - آموزش تصویری کار با توباکس

بعد از اینکه روی پرچم ایران کلیک کردید صفحه تبلیغ براتون باز میشه. اول از همه باید صبر کنید تا سایت به شکل کامل (اصطلاحا) بالا بیاد (یا لود بشه).

وقتی سایت به شکل کامل بالا اومد، در بالای سایت یک شمارنده وجود داره که شروع به پر شدن میکنه. باید اینقدر صبر کنید تا این شمارنده پر بشه:

کسب درآمد با توباکس - آموزش تصویری کار با توباکس

 

و در آخر و بعد از پر شدن شمارنده، پیغام زیر برای شما به نمایش در میاد. وقتی این پیغام رو دیدید یعنی پول دیدن اون آگهی برای شما ثبت شده و میتونید پنجره رو ببندید.

توجه داشته باشید که برای همه تبلیغ ها باید همین مرحله رو تکرار کنید تا اینکه همه تبلیغ های اون روز رو دیده باشید.

 

نکته: آگهی هارو یکی یکی ببینید. در یک زمان دو آگهی باز نکنید.

همینطور ادتون باشه که وقتی آگهی رو باز کردید در همون صفحه بمونید؛ اگه از صفحه آگهی خارج بشید شمارنده پر نمیشه و مبلغی برای شما ثبت نخواهد شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 2574
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Ali در تاریخ : 1391/1/12/6 - - گفته است :
سایت کلیکی manotabux به تازگی کار خود را شروع کرده هنوز تعداد کاربران اندکی دارد که این میتواند یک مزیت برای شما به حساب آید به این صورت که هر چه زودتر ثبت نام کنید تعداد افرادی که توسط لینک شما در این سایت ثبت نام میکنند نیز بیشتر خواهد بود همچنین این سایت بعد از عضویت به جای عضویت استاندارد به شما عضویت پیشرفته می دهد (البته دارای محدودیت می باشد و اولویت با افرادی ایست که زودتر ثبت نام کنند) قیمت کلیک ها در این سایت نسبت به سایت های دیگر بیشتر است در این سایت به ازای هر کلیک در عضویت استاندارد 12 تومان به حساب شما اضافه خواهد شد و این مبلغ با ارتقاء عضویت خود به طلایی به 25 تومان خواهید رسید
هرچه زودتر ثبت نام کنید به نفعتان است.
از قافله عقب نیفتید
کافی به وب من بیاید
http://www.manotobux.com/?r=Aralkaveh


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: